DVĚ AUTA JEDNOU RANOU

 

                                                                                    

                                KDYŽ NĚKDO NĚCO PRODÁVÁ, TAK  VĚTŠINOU I KUPUJE

 

 

Statistika:

 

  • Celkem se v ČR nově registruje cca 100 000 ojetých vozů (statistika 2018).
  • dle hesla „když někdo prodává….“, tak reálný potenciál protiúčtu je 80 000 vozů.
  • optimální úspěšnost realizace protiúčtu je 30%. Realizace protiúčtu je tedy cca 24 000 vozů.
  • celkem se v ČR prodá cca 150 000 nových vozů (statistika 2018).
  • dle statistiky chce 70% zákazníků řešit financování nového vozu formou protiúčtu,  tj. 105 000 vozů.

 

 

               Toto je reálný potenciál, který lze využít.

 

 

Na portálu lze inzerovat pouze vozy, které je možné financovat formou protiúčtu, tzn. odkupem jiného vozu.

 

 

CÍL PROJEKTU:

 

Vytvořit portál, kam budou zákazníci a obchodníci umísťovat nabídky aut, které chtějí prodat formou protiúčtu. Portál by tak měl být oproti konkurenci výjimečný tím, že bude obsahovat širší, resp. jinou nabídku vozů než ostatní portály. Budou zde např. vozy ve fázi ocenění, za výhodnější ceny než v inzerci, s jinou cílovou skupinou potenciálních kupujících apod… Dále bude uživatel – zákazník veden jiným způsobem, než je u běžných portálů a tímto způsobem mu tak bude možné nabídnout jinou skladbu vozů, než by si vybral na jiných portálech. Jako přidaná hodnota bude možnost exportu na ostatní portály, ocenění, evidence poptávek apod… tzn. využití on-line systému Cardinal.

 

Pro importéry a autorizované dealery by se tím měl zvýšit počet prodaných vozů a případný finanční příjem z prodaných ojetých vozů. Pro autobazary rozšíření zdroje aut k výkupu a udržení stavu skladu (prodané auto = přijaté auto) .

 

Pro koncové zákazníky tak mít možnost prodat pohodlného a rychlého prodeje svého vozu s převedením odpovědnosti za vady vozu na obchodníka.

 

Co získá autorizovaný dealer?

 

  • komplexní řešení protiúčtových vozů
  • softwarovou podporu prodejců při řešení protiúčtu od A do Z prostřednictvím CRM
  • vytvoření příjmové složky z realizace protiúčtů
  • navýšení počtu prodaných nových vozů prostřednictvím protiúčtů
  • obchodní potenciál – navýšení klientské základny, další potenciál financování a pojištění
  • možnost prezentovat svá auta pod zaručeným brandem s jinou cílovou skupinou než je na ostatních portálech vč. inzerce na ostatní portály

 

Co tím získá autobazar?

 

  • přístup k nabídkám prověřených protiúčtových vozů převážně od AD, firem a ostatních 
  • možnost prezentovat svá auta pod zaručeným brandem s jinou cílovou skupinou než je na ostatních portálech
  • bezplatný přístup do on-line specializovaného CRM - poptávkový systém, ocenění, inzerce (podobný jako Teas nebo Autosoft, ale on-line)
  • efektivní vykrytí aktuálních poptávek na vozy, které nemá skladě

 

Co tím získá zákazník?

 

  • řešení prodeje svého vozu a pomoc s výběrem nového vozu
  • možnost vložit své auto do nabídky a získat tak více nabídek odkupu
  • orientační protiúčtovou cenu vozu
  • možnost výhodného nákupu nového vozu – skladové a předváděcí vozy